Subject: Teade - Prangli saar, Idaotsa küla, Loigu maaüksuse detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 20:57:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 18.03.2025
korraldusest nr 112 “Prangli saar, Idaotsa küla, Loigu maaüksuse
detailplaneeringu menetluse lõpetamine”.

(Teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee